{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی ک هیچ وقت قرار نی بیاد 💔

چیزی ک هیچ وقت قرار نی بیاد 💔
دیدگاه ها (۱)

ن فقد کودک درونم دوستام خواهرام داداشام بچه هام ی گلن😂

جونننننننچشم حسود بخیل کورررررررر مخصوصن هیتر ها بریم اسفند ...

✨💖

عاااااااااا بگیر😖😂

هیچ وقت قرار نیست ازش بدم بیاد

هعییی حوصلممم کسی نی بیاد پی؟

قرار نبود به نی حسودی کنم ⁦◉⁠‿⁠◉⁩ای بابا نی هم نشدیم ⁦。⁠:゚⁠(...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط