{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-چرا انقد سنگدلی؟!

-چرا انقد سنگدلی؟!

+چون بهترین راه برای اینکه
قلبت نشکنه اینه که وانمود کنی
قلبی نداری:)
دیدگاه ها (۱)

از دو عالم دردت ای دلدار بس باشد مرا ، کافر عشقم اگر غیر "تو...

حق😂آخه چرا حسودی می کنی؟برای شما پیش اومده بااینکه هیچی ندار...

در حق خودت بدی میکنی اگه انجام ندی

آقا من نمیدونم چرا به برای من انقد ناز-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط