{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

°• بارونـ داره هــدر میشـهـ

°• بارونـ داره هــدر میشـهـ
بیا با مـن قـدمـ بزنـ •°
دیدگاه ها (۸)

☝️تَنْہاییَم را دوسْت دارَم ⇜نَہ زَبان دارَد کِہ دُروغ...

ترسم از گفتڹ حرفاے دلم نیستاز اسڪریڹ شات بعدشہ

چه حالی داشتم با رفتنت سربسته می گویــم شبیـــــه حال مردی ...

هیچکیم دوسم نداره

یار برو بیا داره،کلی برو بیا داره..🛐

یار دل بلا داره کلی برو بیا داره...😍💃🏻لایکککککک

کلی برو بیا داره...❤️ادیت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط