{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وااای نمی دونین چقد خوشحالم خدایا شکرت😍 😍 😍 😍 اسمشم خودم

وااای نمی دونین چقد خوشحالم خدایا شکرت😍 😍 😍 😍 اسمشم خودم انتخاب کردم گذاشتمه باران .؟نظر دوستان؟
دیدگاه ها (۸۱)

خواهر زاده ام 😍 باران خانوم😍 دیروز ب دنیا اومد الهی داییش ق...

درهرشرایطی بخند😄 😄

پست تقدیراز دوستان@sarrajoon@mastaneh.j20

پست تقدیر از دوستان@donyatiktak@mino..5-6

عاشقانه های شبنم

خدایا شکرت که امروز هم با یاد تو و شکر نعمت‌هایت مسیرم را با...

سفیر کبیر Grand Ambassador

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط