؛)
؛)
میگن یه ادمایی هستن تا به در بسته میخورن ناامید میشن و کلی از آرزوهاشونو فراموش میکنن ما که ندیدم ولی گفتن هستن همچین ادمایی شما دیدینشون این پیامو بهشون برسونید:/
میگن یه ادمایی هستن تا به در بسته میخورن ناامید میشن و کلی از آرزوهاشونو فراموش میکنن ما که ندیدم ولی گفتن هستن همچین ادمایی شما دیدینشون این پیامو بهشون برسونید:/
- ۴.۴k
- ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط