{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

؛)

؛)
میگن یه ادمایی هستن تا به در بسته میخورن ناامید میشن و کلی از آرزوهاشونو فراموش میکنن ما که ندیدم ولی گفتن هستن همچین ادمایی شما دیدینشون این پیامو بهشون برسونید:/
دیدگاه ها (۱)

.

قدردان باشیم ....

:))....^_^....

لبخندیادمون نره :)

مرا چشمیست - محمدرضا شجریان

خواستم بگم، قبل از اینکه دیر بشه، قوی بشید.با مطالعه، تفکر و...

سناریو درخواستی وقتی خوابن و بچمون رو میزاریم روشون تا بیدار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط