خدآیــــــــآ ....
خدآیــــــــآ ....
مے خواهمـــــــــ اعتــــــــراف کــــــنَـم !
دیگـــر نمے توآنــــَمـــ ؛خسته اَمـــــــــ ....
مــَن اَمآنتـــــــــ دآر خوبے نیـωـتـم ،
" مًـــــرآ " از مـن بگیر .... مآلہ خودتـــــــ
مــَن نمے تــًوانــَم نگهشــ دارم ... !!!
مے خواهمـــــــــ اعتــــــــراف کــــــنَـم !
دیگـــر نمے توآنــــَمـــ ؛خسته اَمـــــــــ ....
مــَن اَمآنتـــــــــ دآر خوبے نیـωـتـم ،
" مًـــــرآ " از مـن بگیر .... مآلہ خودتـــــــ
مــَن نمے تــًوانــَم نگهشــ دارم ... !!!
- ۱۳۴
- ۱۱ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط