{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا صب راهی سفر میشم :))

فردا صب راهی سفر میشم :))

خیلی ذوق دارم ..
میدونم دلتون برام تنگ میشه ولی خب نمیشه کاریش کرد ؛)

سآرا خانوم
دیدگاه ها (۸)

این عکسو خیلی دوس دارم ^_^

بچه ها این واقعیه...ی جمله باحال بگید براش :))))

._________.

جات خالی ک نیس هیچ ، سر جات دعواس :^

بچها فیلترم خیلی بده لبام زشت افتاده ولی خب دیگه نمیشه کاریش...

سلام قشنگامشنیدم خیلی دلتون برام تنگ شد_(خیلییی)(مثلاا)خب خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط