استفاده از گازوئیل در نوشابههای گازدار !
استفاده از گازوئیل در نوشابههای گازدار !
برای گازدار کردن نوشابه از سوخت فسیلی استفاده میشود و یکی از را های تهیه این گـــاز سوزاندن گازوئیـل است !
برای گازدار کردن نوشابه از سوخت فسیلی استفاده میشود و یکی از را های تهیه این گـــاز سوزاندن گازوئیـل است !
- ۳۱۸
- ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط