{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاطره و نوستالژی sajedeh.jon 23434867

دیدگاه ها (۱)

خانـــــم دکتر 😇 البته در آینده

فارغ التحصیل شد فسقلیمون

حتی اگه نیستی بازم حرفت یکی از زندگیم💋 baba💋

کاش یکی بود که میگفت: از سرعت خود بکاهید

یاد آن ایام بخیر.....لعنت به زندگی بزرگسالی و مسوایت ها!!

اون قدیما...سادگی وصداقت وبی ریایی خلاصه ایی از زندگی بود#نو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط