{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👌👌😂😂

👌👌😂😂
دیدگاه ها (۱۵)

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم،ز بی آبی،ولی با ذلت و خواری پی ...

#اسطوره_هرگز_نمی میرد💙#ناصر_حجازی#استقلال_تهران

#عارف_غلامی💙😻👑

وابسته تیمی شدم که معنیش وابسته نبودنه...!💙#استقلالم

😢😢😢😢

👑👑👑👌👌👌⚽⚽

اسطوره ایران جان......عزتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط