{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"""..

"""..
دیدگاه ها (۱)

جوجه اردک زشت در حال غذا خوردن ( :نمیدونم چرا عکسش سر و ته ش...

لونه ش با صفا شده خخخخ روفرشی انداختیم

..""""""""

سلام ...صبحتون .. همرنگ بهار

#میناکاری_مس@Minakari_Setiya#مینای_ستیا

شاید دیر 🌱....وَلیٖ نور از روزَنِه ای که بٰایَد، می‌ٖتٰابَد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط