وقتی می پرسند: مجردی یامتاهل؟
وقتی می پرسند: مجردی یامتاهل؟
باید بگویی "متعهد" !
باید متعهد بود ...
چون تجربه نشان داده
نه مجرد بودن نشانه ی تعلق خاطر نداشتن به کسی ست
و نه متاهل بودن ، نشانه ی تعهد و وفاداری !
همه ی قراردادها را که روی کاغذهای بی جان نمی نویسند!
بعضی از عهدها را روی قلب هایمان می نویسیم .
حواسمان به این عهدهای غیرکاغذی باشد ؛
شکستن شان یک انسان را در هم می شکند ...
باید بگویی "متعهد" !
باید متعهد بود ...
چون تجربه نشان داده
نه مجرد بودن نشانه ی تعلق خاطر نداشتن به کسی ست
و نه متاهل بودن ، نشانه ی تعهد و وفاداری !
همه ی قراردادها را که روی کاغذهای بی جان نمی نویسند!
بعضی از عهدها را روی قلب هایمان می نویسیم .
حواسمان به این عهدهای غیرکاغذی باشد ؛
شکستن شان یک انسان را در هم می شکند ...
- ۱.۱k
- ۲۸ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط