{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید بچه ها بابته نداشتن فعالیتم این چند روز رفتم مستفر

ببخشید بچه ها بابته نداشتن فعالیتم این چند روز رفتم مستفرت گوشیم رو جا گذاشتم🙃
دیدگاه ها (۵)

همه میبینن ( خوشحالم که نمیبینم)

میزان نمک شوهر عمم:

بچه ها خوششون نمیاد شیپ نکنیم#شیپ-نکنیم

دوستون دارم>>>🛐🛐🛐

بچه ها ببخشید که فعالیتم خیلی کم شدههههههههمن شاید کلا یا فق...

ببخشید بچه ها یه چند روز نبودم گوشیم خراب شده بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط