{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-یک هفته‌ی دیگر من به کلی از یادت می‌روم.

-یک هفته‌ی دیگر من به کلی از یادت می‌روم.
+از یادم می‌روی؟ تو قسمتی از وجود من، قسمتی از خود من هستی.
دیدگاه ها (۰)

به من تکیه داده بود و منموهایش را بوسیدم‌.

خستگی درون چشم‌هایتبه تنم بیاید‌ الهی.

میشود پیشانی‌ات را بوسید و از لب‌ها گذشت ؟

سلطان قلبم تو هستی تو هستی:)🖤تو بهشت خوش میگذره فرشته ی ازاد...

#Jujutsu_Kaisenی اوتاکوی واقعی هستی لایک و فالو یادت نره❤

حمایت !

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط