انسانها،عاشق شمردن مشکلاتشان هستند!!
انسانها،عاشق شمردن مشکلاتشان هستند!!
امّا ،لذتهایشان را نمیشمارند.
اگر آنها را هم میشمردند،
میفهمیدند که ؛
لذت هایشان، بیشتر از درد هایشان بوده است...
امّا ،لذتهایشان را نمیشمارند.
اگر آنها را هم میشمردند،
میفهمیدند که ؛
لذت هایشان، بیشتر از درد هایشان بوده است...
- ۳.۶k
- ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط