{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه که دارن درباره ی موشک زدن به اسرائیل میگن منی که تازه

همه که دارن درباره ی موشک زدن به اسرائیل میگن منی که تازه اومدم تو ویس و خبر دار شدم
دیدگاه ها (۴)

پسر خاله دار شدممممممممممممم داشتم این دومیه .... عرررر

حقیقتا نمیدونم چطوری تشکر کنم....

چگونه؟

شباهت موهاشون به موهام ترسناکه

تشکر مردم جهان از ایران برای موشک زدن دیشب به اسرائیل .

چرا این چالشو تو ایران نمیرننننننننننننننننننننننننننننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط