{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#سناریو

#سناریو
وقتی میبریشون ایران

نامجون:کل کتاب هاش رو میاره و همش میره کتاب خونه(بچم باسواده🫠)

جین:با مامانت کلی غذای خوشمزه درست میکنه و میرین پیکنیک و میگردین

شوگا:بعضی وقتا خابه وقتی هم لیدارین میرین خیابون سئول توی تهران

جیهوپ:باهم میرین پارک و یهو آرمیا میبیننتون و ذوق مرگ میشن(شما چی؟)

جیمین:هر روز میرین گردش و خرید و پیاده روی بعضی وقتا هم با بابات فوتبال یا اخبار میبینه

تهیونگ:میرین جاهای تفریحی و کلی با یونتان بازی میکنین میرین سینما و کلی آرمی خشمل میبینید

کوک:همش میرین بغالی و شیرموز های بغالی رو به فاخ میدین

خوشتون نیومد هم به چیزی که دیدم لا پام نبود😁
(امید وارم خوشتون اومده باشه)
(جهت درخاستی های قشنگتون)
https://daigo.ir/secret/4304650646
دیدگاه ها (۰)

وادفاخ😈اصکی از. lalala_lisa_1997@

#سناریو_درخاستی وقتی همه ی دوستات ایگنور می کنند و تو با همش...

#سناریووقتی یه پسر کوشولو میگه دوست دخترم میشینامجون:لبخند چ...

آیا میدانستید؟ من میدانستم(زر میزنم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط