عکس اول سومی بعد از مرگ شینوبو هست چون وقتی کانائه مرد او
عکس اول سومی بعد از مرگ شینوبو هست چون وقتی کانائه مرد اون گیره رو بهش داد عکس دوم هم سومی بعد از مرگ کانائه چون هنوز تو چشماش ستاره نبود و گیره هم نداشت
- ۱.۴k
- ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط