{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خُدایا

خُدایا

از ته دِل میگم هیچوقت دُو چیز نَشکَنه

قَلبِ یهِ دُختَـر ...
غُرورِ یهِ پِسـَر ...


آمین...
دیدگاه ها (۵)

لاک مامانم خوشگله

.✘ﻟﺒﺎﺱ✘ ✘ﺷﻠﻮﺍﺭ✘ ✘ﻫﻤﻪ ﻣﺸﮑﯽ✘ ✘ﭼﺎﯾﯽ ✘ ✘ﻗﻬﻮﻩ ✘ ✘نسکافه ✘ ✘ ﺑﻪ ﻫﯿ...

بلله

از ته دل بگو الهی امین

باید بهمون یاد میدادن که باهم مهربون باشیماما به جاش چی یاد ...

https://wisgoon.com/set1387

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط