{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به‌به غم نبود اینترنت و میشوره میبره😄 😜 😂

به‌به غم نبود اینترنت و میشوره میبره😄 😜 😂
دیدگاه ها (۲۷)

سرعت اینترنتامون البته اگه قطع نباشه😂 😂 😂

طرز صحیحه تنفس دهان ب دهان😄

اونوقتا ک دنیای مجازی نبود بچه‌ها اینجوری بازی میکردن😂

وقتی ب آیینه بغل نگاه میکنی و دنده عقب میای😂 😄

آقا این ویسگون چقدر اینترنت میبره

هر چی هست از اوست...

این هفتاد ثانیه از امام خمینی(ره) هفتاد سال جنگ روانی و شناخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط