{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون عوضی ازم یه عصبی ساخت

اون عوضی ازم یه عصبی ساخت
دیدگاه ها (۲)

داستان لب مرز تنهایی رو ادامه نمیدم به دلایلی نظر فراموش نشه...

این داستان مال خودم نیست ولی در کانالی خوندمش قشنگ بود گفتم ...

سَلآمَتی پِدَرَم که بُرد مَن و لَبه قُله هُل داد که بِپَرَم

گاهی دلم یک فریاد میخواهدیک کوه و گاهی سقوط آزاد..

پسری که ازم ساخت

من اگه اون یه نفر ازم این سوالو بکنه:

:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط