{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دیدگاه ها (۱۷)

واسه دوستم :)

مجتمع وصال، امشب : |

ﮔﺎﻫﯽ ! ﺩﻟﺖ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩﮐﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﯽ ....

گاهی "دوست داشتن" پنهان بماند قشنگ تر استدوست داشتن را باید ...

☆که دوست داشتم تا ابد روشن بماند...

اگر کلیپ عشق پنهان رو دوست داری لایک من بیشتر بگزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط