{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💭

💭
تاوان" "تقاص"
هرچه میخواهی نامش را بگذار... من اما فقط میدانم که خدا از اشک های هیچ کس نمی گذرد....
دیدگاه ها (۳)

💔 💔 💔 ....

در گپ روبیکای ارتیست های ویسگون چه می گذرد؟ پارت ۶شاید ادام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط