{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیفهمه دیگه نفهمه

نمیفهمه دیگه نفهمه
دیدگاه ها (۴)

O-o جوجه اردک زشته ؟؟؟؟؟؟؟

O-o جوجه اردک زشته ؟؟؟؟؟؟؟

بدون شرح #کاریکاتور

هههههههههههههه #هنری

اما اینکه هیچکی واقعا منو نمیفهمه ... زبونمو نمیفهمه و اینک...

هرکی نفهمه خیلی نفهمه😁😂😒😎

واقعا نمیفهمه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط