{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من با دست چپ گرفته بودم آخه دست چپم🤝🏼😐😂

ولی من با دست چپ گرفته بودم آخه دست چپم🤝🏼😐😂
دیدگاه ها (۱۵)

ولی من اول و آخرش دارم کیف میکنم😐

دست چپم

(روانی شدمحح خیلبییی) چون دست چپم شکست🤓لیلیلیلی

شیرزادم کاش نصف اینا شبیه تو میبودن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط