{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حداقل دلی که خودت توش بودیو نمیشکستی

حداقل دلی که خودت توش بودیو نمیشکستی
بی وفاا 😢😢🖤🥀
دیدگاه ها (۲)

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(: 💔️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط