{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و شب آفریده شد

و شب آفریده شد
تا نبودن ها را
یادآوری کند...
دیدگاه ها (۱)

گفتم: ز درد عشق تو گشتم چنین به حال گفتا: منم دوای تو از در...

تا کجا میتوان تو را دوست داشت و از خوشی نمرد ؟!

مرا ببخش که اینگونه دلتنگ به تو می اندیشم...!

کمی فقط اندکی مرا دوست داشته باش ! من با کمترین تو به جنگ تم...

وایییییی خداااا از دست این افریده هاتتتت😭👍🎀

فقط خواستم یاداوری کنم🤧

جهت یاداوری: اون هیچوقت دوستت نداشت بچه جون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط