{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اُفتادی تو به جونِ قَلبم , این دَفه قلبتو نِشونه رَفتم

اُفتادی تو به جونِ قَلبم , این دَفه قلبتو نِشونه رَفتم
دیدگاه ها (۱)

اَز آدما متنفرم چون هیچ کُدوم پیشَم نَموندن

اَشک نِمیاد یدونه قَطرم , کُشتم حِسَمُ بدونه نَبضم

دَرد مَرگ پِدر نَبود , مَرد بی پِدر بود

1774 تا آنلاین 10 تا لایک o.O

لایک کامنت فراموش نشه

افتادی تو تله ‌‌...🕳اینکه توشی عشق نی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط