{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.

قلب ، قلب خودمه
اما . . .
برای تو می زنه ❤
دیدگاه ها (۰)

😔🥀

به جز تو با کسی قسمت نخواهم کرد ...خیابان گردی پاییزی ام را ...

دلم برای اون زنه که فئودور تو زندان کشت میسوزه ـ

جوری که من برای ظرف خدم را به خواب می زنم🤣🤣ایشون برای از درد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط