نه دیگه میخام نــــــــــــــــــــــــــاب باشم,نه خاصــ
نه دیگه میخام نــــــــــــــــــــــــــاب باشم,نه خاصــــــــــــــــــــــــــ باشم,
فقط میخام از این به بعد یه ادمه بی احســـــــــــــــــــــــاسـ باشم!
فقط میخام از این به بعد یه ادمه بی احســـــــــــــــــــــــاسـ باشم!
- ۴.۳k
- ۰۲ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط