{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گایز ببخشید یه چندروزی که کم فعالیت میکنم دلیلش اینکه ما

گایز ببخشید یه چندروزی که کم فعالیت میکنم دلیلش اینکه ما یه چند وقتی اسباب کشی داشتیم بعد فعالیتتم هم کم شد ولی خب ببخشید دیگه
دیدگاه ها (۳)

#درخواستی گذاشتم جرم ندین

یه عدد کراش

وقتی وسایل اسکیزوفرنی میخری و ذوق داریچان: فقط نگاه میکنه»لی...

خب بچه ها من دیگه از ویسگون باید برم دلیلش هم خیلی مسخرس خب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط