{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چطور اینقدر بی منی؟😔 💔

چطور اینقدر بی منی؟😔 💔
دیدگاه ها (۶)

میخندم نه ؟! فک کردی بدون تو خوشحالم نه ؟!بخدا نه :)

هنوز هم معتقدم دلایلت خودت را هم قانع نکرده‌است چه برسد مرا ...

من تحقیق کردم به هرکی بیشتر برینی ، بیشتر میاد سمتت✌

وییییییی این مانهوا چرا اینقدر خوبهه؟؟ چرا اینقدر به هم میان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط