{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم منو حسینم لب دریا

اینم منو حسینم لب دریا
دیدگاه ها (۲)

هیچکس نفهمید زلیخا مرد بود.میدانی چرا؟ ؟؟؟چون......مردانگی م...

من بخشیدم اما....شما چطور

خدا جونم امشب ازت یه خواسته دارم اونم داشتن حسینمه اگه خدایا...

مشکل ادمین چیه الان

گر پرنده نیستی لب دریا، آشیانه مساز..

اینم از دریا ی خوشگل شهر ما

بمیرم‌برات حسینم . . .💔!ㅤ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط