{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو همانی که توانی بکشانی

تو همانی که توانی بکشانی
دله ما را به جهانی
که دلم میخواهد
دیدگاه ها (۱)

این عاشقی رو مدیونت هستم باتو که باشم هرجایی میامنباشی خستم

همینجوریش یه شهر بام بدهتو سمته من باش عذابم نده

دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته!❤ 💕 ❤

کیا اینجوری دسته عشقشونو باره اول گرفتن؟؟

دلم تو را میخواهد ولی....حیف که نیستی

محدودم کن به دوست داشتنت دلم میخواهد جز تو چیزی به چشم دل نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط