{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر وخ نگام بهشون میخوره بغضم میگیره 🥺

هر وخ نگام بهشون میخوره بغضم میگیره 🥺
دیدگاه ها (۲)

اسم انیمه :(𝙊𝙨𝙝𝙞 𝙣𝙤 𝙆𝙤)

نمیدونم ولی دیگه حوصله نفس کشیدنم ندارم🙃

شبتون به زیبایی این آدما🌃😇

تو چرا انقد جذابییییییی🔥😔

هر وقت کلمه عضو سابق رو می‌شنوم بغضم میگیره

وخ مدرسم تموم شد وخ

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات انقدر حس تنهایی میکنم که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط