{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥹🥺

🥹🥺
دیدگاه ها (۰)

مشهدیا وقتی از کنار این نماد رد میشن، تو ذهنشون؛تو رستم تهمت...

امسال اولین سالیه که گوش‌هامون به اخبار نیست تا ببینیم آقا ن...

🥹😍

سازش با ظالم، ظلم بر مظلومین است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط