{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام من این شعرو خودم نوشتم 😥😰

سلام من این شعرو خودم نوشتم 😥😰
معنیشم اینه که همیشه باید همیشه امید داشت
دیدگاه ها (۱)

قصد توهین ندارم استقلالی ها ی عزیز

حیحی نموخواستم اسپویل کنمولی شخصیت مجازیم اینه اگه خودم آهنگ...

بچها سلام من متاسفانه باید از ویسگون برمبخدا راست میگم من از...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط