{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#طبیعیه که وقتی شخصی‌ یا چیزی داره اذیتت می‌کنه احساس عصبانی...

:)

#چیز‌هایی که می‌شنوی رو زود باور نکنچون دروغ‌ها سریعتر از حق...

تنهای تنهام!

تنهای تنها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط