ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
باح باح زی زی یه ایده داره😔
پایه آید برند بزنيم؟؟
مثل دیور گوچی لویی ویتون و .......
و خب آیدل ها میتونن بیان و سفیر برند شما بشن .
نظرتونه؟؟
و اینکه یه برند فقط میتونه یه شعبه داشته باشه.
و اینکه اگه عملی بشه من برند دیور رو دارم😃
باح باح زی زی یه ایده داره😔
پایه آید برند بزنيم؟؟
مثل دیور گوچی لویی ویتون و .......
و خب آیدل ها میتونن بیان و سفیر برند شما بشن .
نظرتونه؟؟
و اینکه یه برند فقط میتونه یه شعبه داشته باشه.
و اینکه اگه عملی بشه من برند دیور رو دارم😃
- ۳.۸k
- ۳۰ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط