{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیستی؟=/

کیستی؟=/
دیدگاه ها (۱)

وقتی تازه میخای شاخ کلاس بشی ولی داری میرینی به زبان مادری😐😂...

نچ🙂💕

۱..هوم میدونم۲..منم دوصت دارم=)💕۳..😗💘🙂

دخترم=/🌿

کیستی که اینگونه پناه من شدی ؟

تو بگو با کیان زیستی تا من بگویم که تو کیستی...👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط