{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا لایک نمی کنید؟ خیییییییییییییییییلیییییییییییییییی سخ

چرا لایک نمی کنید؟ خیییییییییییییییییلیییییییییییییییی سخته ؟
دیدگاه ها (۶)

اون چه غلطی میکنه؟ همش تو گوشیه؟ برم براش؟#کره

Jo Twinsای فداتون بشم من#کره

نیگا چه بامزست

وای خدا جونم، چقدر این دخمل نازه

گورباح🤎🤍

لایک نمی کنید خوجلا🍓

پرش کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط