{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با گریه بهش گفتم نرو

با گریه بهش گفتم نرو
من خیلی دوست دارم
با خنده میگفت میرم
چون منم اونو خیلی دوسش دارم.
دیدگاه ها (۱)

باور کنباور کن که من همیشه دوست دارمبخندی و خوشحال باشیباور ...

همیشه خنده هات یادمه...

چشم های خیسم امشب عابرو داری کنید...

بغض وقتی گریه شد خودکار میخواهد فقط...

گفتم دوست دارم گفتی منم دارم🎀🧸✨

ارت جدید از شوهرممممممگفته بودم ازین سبکا دوست دارم؟-خیلی دو...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط