تو را نه عاشقانه، نه عاقلانه
تو را نه عاشقانه، نه عاقلانه
و نه حتی عاجزانه
که تو را عادلانه در آغوش میکشم ...
عدل مگر نه آن است که
هر چیزی سر جای خودش باشد؟
تقدیم به مودیترین گیلاس، عاشق ترین مهربان
@nancy.a
و نه حتی عاجزانه
که تو را عادلانه در آغوش میکشم ...
عدل مگر نه آن است که
هر چیزی سر جای خودش باشد؟
تقدیم به مودیترین گیلاس، عاشق ترین مهربان
@nancy.a
- ۲.۲k
- ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط