نمیدانم چه گشته که خواب مرا نمیبرد در خود😣
نمیدانم چه گشته که خواب مرا نمیبرد در خود😣
ای خوابه نخ نما گشته دیگر نخ نننما و برگرداااااا😣 😭 😭 😭 😅
ای خوابه نخ نما گشته دیگر نخ نننما و برگرداااااا😣 😭 😭 😭 😅
- ۴۷۱
- ۱۷ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط