{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جزتو هیچکی تو قلبم نیست.......تقدیم به بانوووووووووووووو

جزتو هیچکی تو قلبم نیست.......تقدیم به بانوووووووووووووو خودم
دیدگاه ها (۲)

بی رحم .......یک آهو بود نا تمام مرد.

نترس ..بی آزارم........

من بی خیال خواب ......تو بیخیال بخواب

@@@

به جز تو نمیدم هیچکی رو تو قلبم را🫵❤#نیکا#نیکا_فلاحی

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط