{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نوشـــته ها "بهانه" است.. فقط "مینویســــم" که "یادآوری"

نوشـــته ها "بهانه" است.. فقط "مینویســــم" که "یادآوری" کنم به "یادتم" "باورش" با "تــــــو"
دیدگاه ها (۱)

بچه ها شما که لایک میکنین نوشته های زیرشم میخونین؟! :|

گربه شیرنما😂 😂

عطــرهای گــرون قیمت رو ول کن آدم باید بوی اعتماد بده ... ‌‌

ٺشخیص پزشڪ اسٺ ڪنارم باشے عطر |ٺو| براے ریہ هایم خوب اسٺــــ...

فقط خواستم یاداوری کنم🤧

خواستم یاداوری کنم، دخترا تو هر شرایطی عاشق گل گرفتنن💘

حقیقتی که دوست ندارم باورش کنم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط