نوشـــته ها "بهانه" است.. فقط "مینویســــم" که "یادآوری"
نوشـــته ها "بهانه" است.. فقط "مینویســــم" که "یادآوری" کنم به "یادتم" "باورش" با "تــــــو"
- ۱.۳k
- ۲۳ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط