یه عده بیشعور که خودشونو آدم میدونن اومدن فش دادن به احمد
یه عده بیشعور که خودشونو آدم میدونن اومدن فش دادن به احمدمون
یکی نیست بهشون بگه خواستین اسم احمدمون و بیارین دهنتونو آب بکشین
احمد ما چیزی نیست که با حرفای چند آدم بی ارزش خراب بشه
فدای مظلومیتش بشم که شب بازی گفت :باخت پرسپولیس تقصیر من بود عذر میخوام از هوادارا
سرتو بگیر بالا کاپیتان تاجت نیوفته
ما همیشه پشتتیم 😍❤️
#قرمزته #پرسپولیس #کیسه_حقیر
#عکس_نوشته #استوری #جذاب #خاص
یکی نیست بهشون بگه خواستین اسم احمدمون و بیارین دهنتونو آب بکشین
احمد ما چیزی نیست که با حرفای چند آدم بی ارزش خراب بشه
فدای مظلومیتش بشم که شب بازی گفت :باخت پرسپولیس تقصیر من بود عذر میخوام از هوادارا
سرتو بگیر بالا کاپیتان تاجت نیوفته
ما همیشه پشتتیم 😍❤️
#قرمزته #پرسپولیس #کیسه_حقیر
#عکس_نوشته #استوری #جذاب #خاص
- ۶.۱k
- ۰۸ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط