{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه عده بیشعور که خودشونو آدم میدونن اومدن فش دادن به احمد

یه عده بیشعور که خودشونو آدم میدونن اومدن فش دادن به احمدمون
یکی نیست بهشون بگه خواستین اسم احمدمون و بیارین دهنتونو آب بکشین
احمد ما چیزی نیست که با حرفای چند آدم بی ارزش خراب بشه
فدای مظلومیتش بشم که شب بازی گفت :باخت پرسپولیس تقصیر من بود عذر میخوام از هوادارا
سرتو بگیر بالا کاپیتان تاجت نیوفته
ما همیشه پشتتیم 😍❤️


#قرمزته #پرسپولیس #کیسه_حقیر
#عکس_نوشته #استوری #جذاب #خاص
دیدگاه ها (۴۳)

😂😂#قرمزته #پرسپولیس #کیسه_حقیر #خاص...

🙄😂#قرمزته #پرسپولیس #کیسه_حقیر #خاص...

میگن خانم حجازی عذرخواهی کرده عذر خواهیش بخوره تو سرش غلط کر...

#کیسه_حقیر 😂😑#قرمزته #پرسپولیس #خاص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط