{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گردنه خودت بی تربیت 😂😂😂😂

گردنه خودت بی تربیت 😂😂😂😂
دیدگاه ها (۳۶)

کیا میدونستن؟😐🤯

😂😂😂😂

خوش اومدی ب خونه سلطان 😁😁😁😁

تگرر آبادان 😄😃

حرف اول اسمت گردنه من...تا ابد

از انسان بودنم خستمکاش آشِ دوغی بودم تو گردنه حیران🌧️😊

امام خمینی ره : بازگردنه‌ها داریم که دزدها توی آن گردنه هستن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط