اگر باید زخمی داشته باشم
اگر باید زخمی داشته باشم
که نوازشم کنی
بگو تا تمام دلم را
شرحه شرحه کنم...
که نوازشم کنی
بگو تا تمام دلم را
شرحه شرحه کنم...
- ۱.۱k
- ۰۹ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط