{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها امروز چون کم پست گذاشتم ببخشید ولی به جاش یه موزیک

بچه ها امروز چون کم پست گذاشتم ببخشید ولی به جاش یه موزیک ویدیو و دوتا لیریک با زیر نویس فارسی گذاشتم که امیدوارم حمایت شه ❄💃🏻
دیدگاه ها (۰)

ایشون امده زیر یکی از پستام توی کمنتاش نوشته جونگکوک گیه و پ...

تو که شصتت میرسد. لایکی بکن.

اهنگ جونگکوک، نزدیک تر

لیریک گروه ایو اهنگ I Am

موزیک ویدیو انهایپن با زیر نویس فارسی #انهایپن

موزیک ویدیو انهایپن با زیر نویس فارسی#انهایپن

اوراراکا سانننننننن.... بچه ها من شنبه ریاضی دارم.... نمیخوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط